Home | Over ffShoppen.nl | Veel gestelde vragen | Klantenservice | Business desk | Mijn account

Veel gestelde vragen

Voor consumenten (of voor bedrijven klik hier)

U kunt deze pagina printen door rechtsboven in uw internetbrowser op de printknop te drukken.

Het artikel staat op "Voor 18:00 uur besteld morgen in huis" hoe lang duurt het voordat ik het artikel in huis heb?

Als een artikel de status "Voor 18:00 uur besteld, morgen in huis" heeft betekent het dat wij uw artikel direct na ontvangst van de betaling (of goedkeuring voor achteraf betalen) gaan verzenden. Dit betekent dat u het de volgende werkdag in huis hebt.

Het artikel staat op "Voor 12.30 uur besteld overmorgen in huis" hoe lang duurt het voordat ik het artikel in huis heb?

Indien u voor 12.30 uur uw bestelling plaatst en betaald, dan heeft u het op de aangegeven dag in huis. Indien u na 12.30 besteld, dan duurt levering 1 dag langer.

Het artikel staat op "Uit voorraad leverbaar (1-2 werkdagen)" hoe lang duurt het voordat ik het artikel in huis heb?

Als een artikel de status "uit voorraad leverbaar 1-2 werkdagen" heeft betekent het dat wij uw artikel direct na ontvangst van de betaling (of goedkeuring voor achteraf betalen) gaan verzenden. Voor veel artikelen betekent dit dat u het binnen 1 of 2 werkdagen in huis hebt.

Het artikel staat op "Uit voorraad leverbaar (1-3 werkdagen)" wat betekent dit?

Het artikel is op voorraad bij de leverancier en wordt binnen 1-3 werkdagen bij u bezorgd. Veel van deze artikelen worden rechtstreeks vanuit de leverancier naar u toegestuurd. U heeft het artikel binnen 1-3 werkdagen in huis.

Wat is de levertijd naar Belgie?

Wij versturen direct nadat uw betaling is ontvangen. De levertijd is over het algemeen 1 dag langer dan onze aangegeven levertijd voor Nederlandse adressen. Houdt u er wel rekening mee dat een handmatige overboeking van uw betaling een vertraging kan betekenen in de levertijd.

Het artikel heeft de status "reserveren" wat betekent dat?

Artikelen die deze status hebben zijn beperkt leverbaar of komen zeer binnenkort weer binnen. De datum van binnenkomst staat in de productinformatie vermeld. Zodra het artikel bij ons binnen is, wordt het direct naar u verzonden. Voor populaire artikelen die zeer binnenkort binnen komen is het raadzaam alvast te reserveren.

Het artikel is niet op voorraad kan ik het wel bestellen?

Artikelen die de status "niet op voorraad" hebben, kunnen helaas niet besteld worden. Dit om lange wachttijden te voorkomen. Indien u meer dan 10 stuks wilt bestellen van een artikel dat niet op voorraad is, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen dan kijken binnen welke termijn wij de artikelen alsnog kunnen leveren. U kunt sommige artikelen wel alvast reserveren. U ontvangt het artikel dan zodra het binnen is.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis vanaf 40 euro. De meeste artikelen kennen verzendkosten van 3,95. De verzendkosten verschillen verder per artikel. Wij hebben artikelen die standaard al gratis worden verzonden, tot maximaal 3,95 euro per pakket binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven. De verzendkosten naar Belgie varieren van 4,95 tot maximaal 15,00 per pakket.

Kan ik ook bij jullie producten afhalen?

Ja, u kunt bij ons afhalen. Wij maken echter gebruik van verschillende magazijnen verspreid over de Benelux. Indien u wilt afhalen, dan kunt u dit persoonlijk met ons afstemmen via info@ffshoppen.nl of door te bellen met onze klantenservice op 0297-365528.

Waar kan ik een actiecode vinden?

Als er een actiecode actief is, dan vermelden wij deze altijd op onze homepage. U kunt de actiecode invullen in uw winkelwagen.

Moet ik mij eerst registreren om te kunnen bestellen?

Nee, u vult alleen uw adresgegevens in voor op de factuur en daarnaast uw afleveradres. Pas na uw bestelling ontvangt u van ons een inlogcode en wachtwoord, die u desgewenst voor uw volgende order kan gebruiken. Hiermee kunt u ook uw orderstatus online volgen.

Hoe werkt achteraf betalen?

Met een digitale acceptgiro kunt u uw online bestelling betalen via AfterPay.
AfterPay voert voor ffShoppen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij ffshoppen.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 175,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

(Achteraf) Betalen lukt niet; ik krijg een storing, iDeal werkt niet, of ik word niet geaccepteerd voor achteraf betalen. Wat nu?

Indien u niet geaccepteerd wordt voor achteraf betalen dan kan het zijn dat u een fout heeft gemaakt in uw adresgegevens. Wij controleren namelijk of het adres een juist adres is en of u ook daadwerkelijk op dat adres woont. Als uw straat een afkorting heeft (bijvoorbeeld Sint of St.) vergeet dan niet om de puntjes bij de afkorting te gebruiken. Mocht het alsnog niet lukken, dan adviseren wij u een andere betalingsmogelijkheid te kiezen.

Krijgt u een storing en is uw bestelling niet betaald dan kunt u te allen tijde uw bestelling opnieuw betalen vanuit uw account. U vindt hier een betaalknop, waarmee u opnieuw uw order kunt betalen. U kunt de order ook opnieuw plaatsen. Wij zullen dan automatisch de niet betaalde bestelling annuleren. U kunt ook te allen tijde het bedrag handmatig overmaken naar ons rekeningnummer NL22RABO0309298709 onder vermelding van uw factuurnummer.

Ik wil weten waar mijn bestelling is, kan ik hem volgen?

U krijgt van ons een e-mail bericht zodra uw bestelling verzonden is. Als de bestelling uit ons magazijn vertrekt, ontvangt u per e-mail ook een track en trace code om het pakket te kunnen volgen. Als de bestelling direct via de leverancier naar u toegestuurd wordt dan kunt u in uw account inloggen en de status van uw bestelling real time volgen.

Zijn de getoonde prijzen exclusief of inclusief BTW?

De getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Ik heb het ergens anders goedkoper gezien, kan het ik voor die prijs ook bij jullie kopen?

Wij zijn altijd bereid om mee te denken, bel ons en wij vertellen u direct of wij het ook voor dezelfde prijs kunnen leveren. Houdt u wel rekening met de verzendkosten die andere partijen rekenen, hier kan een groot verschil in zitten.

Kan ik een persoonlijke boodschap mee sturen met het pakket?

In het opmerkingenveld tijdens uw bestelling, kunt u een persoonlijke boodschap plaatsen. De ontvanger ontvangt de pakbon met daarop uw boodschap. De naam van de afzender en het aankoopbedrag worden op de pakbon niet vermeld. U kunt uw pakket dan ook anoniem versturen.

Kan ik een mijn bestelling laten inpakken als cadeau?

Ja, u kunt tijdens uw bestelling in de eerste stap van de winkelwagen aangeven of u de te bestellen producten wilt laten inpakken via onze inpakservice. De kosten hiervoor bedragen 1,95 euro incl. btw.

Ik wil graag losse onderdelen van een bepaald artikel nabestellen, kan dat?

Ja, dit kan. Wij hebben van diverse artikelen de mogelijkheid om u losse onderdelen te leveren. Bijvoorbeeld voetbalpoppetjes voor een voetbaltafel of losse onderdelen van fitnessapparaten. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar klantenservice@circleline.nl.

Waarom kan ik geen producten in het winkelmandje plaatsen?

Producten in het winkelmandje worden bewaard in cookies, wellicht heeft u deze niet aanstaan. Een andere mogelijkheid is dat er iets is misgegaan met de cookie. Verwijder de cookie en probeer het opnieuw. In Internet Explorer kijkt u in het menu bij Extra>>Internet opties. Daar kunt u uw tijdelijke internet bestanden, waaronder de cookies, verwijderen.

Hoe zit het met de garantie voorwaarden en retour zenden van producten van ffShoppen.nl?

U heeft altijd 60 dagen niet goed geld terug garantie. U kunt binnen deze periode het artikel gratis terugsturen als u niet tevreden bent. Wij vragen u dit wel eerst te melden via onze klantenservice, zodat wij uw retourzending in goede banen kunnen leiden. U kunt de bestelling herroepen via email/post/telefoon, of het product terugsturen met een ingevuld herroepingsformulier. Wij verzoeken u om bij uw retour zending een kopie of de originele pakbon bij te voegen. Indien u als consument het product beschadigd heeft, kunnen wij kosten in rekening brengen. U heeft na het moment van herroepen 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Indien u het artikel terugstuurt omdat het niet naar wens is, kunt u het artikel gratis terugsturen. Indien het artikel kapot is aangekomen zullen wij nadat wij het artikel retour hebben ontvangen het artikel controleren en u een nieuw artikel sturen. De kosten voor het retour zenden en voor het opnieuw verzenden van het artikel hoeft u dan niet te betalen. Indien u het product terugstuurt omdat het niet wens is krijgt u van ons het eventueel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. De termijn gaat in op het moment dat u aangeeft het artikel te willen terugsturen.

Wettelijke garantie: U heeft te allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgelijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product of onderdelen hiervan kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug. Op al onze artikelen zit tevens 1 jaar garantie. Dat wil zeggen dat als er binnen een jaar na aankoop fabrieksfouten ontstaan (bijvoorbeeld storingen), dan wordt het artikel kosteloos vergoed, of ontvangt u een nieuw artikel. Wij betalen eventuele retouren en of annuleringen binnen 14 dagen retour.

Voor alle garantieafhandelingen kunt u terecht bij onze klantenservice. Mocht u problemen hebben met uw product dan kunt u bij ons terecht. Wij nemen vervolgens contact op met de leverancier en koppelen dit terug naar u. Het voordeel voor u is dat u een centraal aanspreekpunt heeft voor al uw problemen.

Bij aflevering in de doos vindt u het modelformulier voor herroeping welke u kunt gebruiken voor het retour sturen van uw bestelling

Kan ik vanuit een ander land dan Nederland ook met iDeal betalen?

Nee, helaas kunt u alleen met een Nederlands bankrekeningnummer via iDeal betalen.

Kan ik als bedrijf op rekening bestellen?

Ja, dit is mogelijk. Voor grote aantallen kunt u contact opnemen met onze business desk via b2b@ffshoppen.nl

Hoe weet ik de juiste maat van een trampolinerand?

U meet altijd de gehele diameter (van buitenkant tot buitenkant) van uw trampoline op, u zult dan altijd op 183, 244, 305, 366, 396 of 423 centimeter uitkomen. U kunt een bijpassende rand in diverse kleuren via onze website bestellen of komen afhalen op afspraak in Abcoude.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Indien u nog geen bericht heeft gehad van verzending van uw bestelling kunt u uw bestelling ten alle tijde annuleren. Wij vragen u om dan een email te sturen naar klantenservice@circleline.nl met daarbij de vermelding van uw factuurnummer en de reden van annulering. Indien u al betaald heeft wordt binnen 14 dagen het betaalde bedrag retour betaald.

Hoe zit het met de levering?

De leverancier van het product zorgt voor de verzending. Indien u bij diverse leveranciers wat bestelt, zult u dus meerdere pakketten ontvangen.

Voor bedrijven

Hoe werkt de afhandeling van de bestelling?

Klantenservice en afhandeling van de bestelling nemen wij voor onze rekening. Zodra er een bestelling op ffShoppen.nl is geplaatst ontvangt u een kopie van de bestelling. De consument betaalt direct aan ons. U ontvangt pas een kopie van de bestelling nadat de consument aan ons betaald heeft.

Hoe gaat ffShoppen.nl om met verzendkosten?

U geeft voor elk product wat u online plaatst aan of de verzending per brievenbuspost of per pakketpost wordt verzonden. De kosten voor de verzending voor deze mogelijkheden geeft u bij uw aanmelding aan en deze kosten worden doorberekend aan de consument.

Mijn winkelwagen Artikelen: 0
Totale prijs: € 0
Bekijk winkelwagen/bestellen

Contact
E-mail: info@ffshoppen.nl
Telefoon: 085-2500088

Beoordeel ons op:

Daarom ffShoppen.nl

Op werkdagen vóór 18:00 besteld: dezelfde dag verzonden*
60 dagen bedenktijd
en gratis retour
Veilig bestellen en betalen
Achteraf betalen
Verzendkosten € 3,95
Vanaf € 40,- gratis
* Tenzij anders aangegeven.

Dagaanbieding

Barcalona Nekkussen
Barcalona Nekkussen

Van € 19.95 Voor € 12.95 in winkelwagen >>

 
verberg deze melding Om je beter van dienst te zijn maakt ffShoppen.nl gebruik van cookies.