Home | Over ffShoppen.nl | Veel gestelde vragen | Klantenservice | Business desk | Mijn account

Klantenservice

ffShoppen.nl probeert zo helder mogelijk over te komen op haar klanten en belanghebbenden. Natuurlijk kan er wel is wat misgaan in de onderlinge communicatie, vanzelfsprekend kunt u ons in dit geval altijd bereiken. Ook voor vragen over uw bestelling, klachten en suggesties kunt u hier terecht.

U kunt ook kijken bij de veelgestelde vragen.Hier vindt u onder andere informatie over het herroepingsrecht en onze garantie voorwaarden.

Contactmogelijkheden:

e-mail: klantenservice@circleline.nl
Reactietijd: Binnen 24 uur gegarandeerd een reactie (op werkdagen)

Reactietijd: Binnen 24 uur gegarandeerd een reactie (op werkdagen)

Telefoon:
085 25 000 88 (lokaal tarief)
+31 85 25 000 88 (internationaal)
op werkdagen tussen 9.30 en 17.30

Wij geven de voorkeur aan onze email voor een snelle afhandeling. Mochten wij telefonisch uw oproep niet kunnen beantwoorden, stuurt u ons dan sowieso een email, waarin u ook uw bestelnummer vermeldt indien u die heeft.

Klachtenafhandeling volgens Thuiswinkel Waarborg:

U kunt uw klachten per email, post, fax of telefonisch bij ons melden. U krijgt dan binnen 24 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wanneer u een klacht per email stuurt krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging van deze klacht per email. Wanneer u ontevreden bent over de oplossing die wij bieden en u komt er niet uit met één van onze medewerkers of directie, kunt u terecht bij de officiële geschillencommissie van de Thuiswinkelorganisatie op www.sgc.nl.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


U kunt uw vragen per post richten aan:

Circle Line BV
t.a.v. Klantenservice ffShoppen.nl
Kwekerijweg 2c
3709 JA Zeist
Nederland

KvK: 65844068
BTW nummer: NL8562.84.051.B01

Bankgegevens:

Rabobank: 3092.987.09
IBAN: NL22RABO0309298709
Swift/BIC: RABONL2U

Persinformatie:
Voor vragen, productinformatie, mogelijkheden tot joint promotions of persinformatie kunt u contact opnemen met ons:

E-mail: paul@circleline.nl

Contactpersoon:
Paul Thuijs

Productinformatie op deze site mag gebruikt en gepubliceerd worden voor persdoeleinden onder de navolgende voorwaarden:

- ffShoppen.nl wordt op de hoogte gebracht over het gebruik van teksten/afbeeldingen
- ffShoppen.nl ontvangt het desbetreffende persartikel
- Het artikel is voorzien van de bronvermelding: www.ffShoppen.nl

Geschillen
Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Mijn winkelwagen Artikelen: 0
Totale prijs: € 0
Bekijk winkelwagen/bestellen

Contact
E-mail: info@ffshoppen.nl
Telefoon: 085-2500088

Beoordeel ons op:

Daarom ffShoppen.nl

Op werkdagen vóór 18:00 besteld: dezelfde dag verzonden*
60 dagen bedenktijd
en gratis retour
Veilig bestellen en betalen
Achteraf betalen
Verzendkosten € 3,95
Vanaf € 40,- gratis
* Tenzij anders aangegeven.

Dagaanbieding

Barcalona Nekkussen
Barcalona Nekkussen

Van € 19.95 Voor € 12.95 in winkelwagen >>

 
verberg deze melding Om je beter van dienst te zijn maakt ffShoppen.nl gebruik van cookies.